Neymar Jr nieuwe ambassadeur Blaze Casino

Een van de grootste online casino’s dat wereldwijd actief is, het Blaze Casino, heeft bekendgemaakt dat het een samenwerking aangaat met NR Sports. Onderdeel van deze samenwerking is dat een van de beste voetballers ter wereld,

Neymar Jr, de eerste wereldwijde ambassadeur voor het casino wordt. NR Sports is gespecialiseerd in beeldmerken en is onder andere verantwoordelijk voor het beeldmanagement van Neymar Jr en olympisch kampioen polsstokhoogspringen Thiago Braz.

Voor een periode van vier jaar zal Neymar Jr wereldwijd het casino promoten. Opmerkelijke uitzondering hierbij is dat de sporter geen promotionele activiteiten onderneemt in Brazilië. Dit is niet alleen opmerkelijk omdat Neymar Jr Braziliaan is en in eigen land als god wordt vereerd, maar ook omdat 97% van de spelers die het Blaze casino heeft geregistreerd, uit Brazilië komt. De overage 3% van de reguliere bezoekers komt uit de Verenigde Staten, Chili en Portugal.

Promotie voornamelijk via social media

Neymar Jr kondigde zijn nieuw verworven ambassadeurschap zelf aan via zijn Instagram account. De meer dan 199 miljoen volgers deelden zijn bericht vervolgens massaal, wat direct weggeeft waarom het Blaze Casino juist met deze topvoetballer een samenwerking is aangegaan.

Neymar Jr zal het online casino dan ook met name promoten via zijn Instagram account en andere social media kanalen. Het Blaze Casino geeft aan dat zij met deze samenwerking een geheel nieuwe speelervaring te kunnen bieden aan spelers over de gehele wereld. In Nederland kan men helaas nog niet spelen in het Blaze Casino, omdat het casino niet in bezit is van een Nederlandse casino licentie. Een aanvraag voor deze licentie is vooralsnog niet gedaan.

Neymar Jr doet het goed als ambassadeur en het Blaze Casino is zeker niet het enige bedrijf waaraan Neymar Jr zijn naam heeft verbonden. Eerder ging NR Sports al een samenwerking aan met de populaire game platforms Mobile Legends, PUBG en Fortnite. Hij heeft tevens zijn naam verbonden aan grote merken als PUMA, Budweiser Red Bull en e.Go Mobile.

 

Meer artikelen uit de kennisbank

Langer spelen door ‘verliezen vermomd als winsten’

Langer spelen door ‘verliezen vermomd als winsten’

Verliezen die vermomd zijn als winsten komen vooral voor bij videoslots, bingo, keno en videopoker. Het zijn combinaties van symbolen, getallen of kaarten die wel een winstbedrag opleveren, maar waarbij het bedrag dat je wint, lager is dan het bedrag dat je hebt...

De zin en onzin van het Return To Player percentage

De zin en onzin van het Return To Player percentage

Een belangrijk element dat door spelers vaak als eerst bekijken, wanneer zij een nieuw spel op het oog hebben, is het Return To Player percentage (RTP).  De RTP wordt vaak gezien als een belangrijk indicator waarmee je als speler enig inzicht verwerft in je...